Home > Uncategorized > Narowal… tempat bekerja yang baru

Narowal… tempat bekerja yang baru

Salam semua,

Saya telah dapat penugasan khas di Narowal, Pakistan selama setahun. Narowal adalah pekan kecil yang terletak lebih kurang 120 km dari Lahore. Perjalanan ke sana mengambil masa 2 1/2 jam. Lahore ke Mudrike ikut highway.. Mudrike ke Laban Poli jalan kampung bertar sejauh 70 km. Laban Poli ke tempat kerja saya, 8 km, jalan tanah merah… mencabar tu.

Di sini saya lampirkan beberapa foto di Narowal & tempat kerja saya.

Gambar tempat kerja dari rumah

Rumah saya yang belum siap (sebelah kiri)

Rumah bos & expat management member

Pembantu chef, Musa (kiri) & cleaner, Mon (kanan)

Pekan Narowal

Ok la.. Nanti kalau ada masa & gambar baru, saya akan upload lagi..

From Pakistan with love

Ir Afzainizam

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment